Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Hrkly mě slzy do očí!

Není co dodat.

3 0
možnosti
Foto

VDoufám, že jenom radostí, děkuju

0 0
možnosti
DM

;-D;-DMarto!!VVÚžasný!!

A navíc "“Jsi krásná, bella, amore"...

;-)

1 0
možnosti
DM

krásná chvíle... Martin blog a prima parta pod ním :-)R^

0 0
možnosti
BT

naprosto skvělé, majáček humoru a lidskosti v moři imrvére naprčených politických blogerů, a brblalů všeho druhu

máte mou hlubokou poklonu

9 0
možnosti
Foto

a nejlépe naprčených brblalů, máte úžasnou slovní zásobu - tahle slůvka neznám a líbí se miV;-)

1 0
možnosti
Foto

Je to velmi pěkné - takové pravo-ženské. Už jsem pochopil, že když mi to někdy ulítne (Bože, jak toho vždy lituji) a řeknu své ženě "ty jsi ale kráva", proč mi to vždy následně odpustí. Je to jasné. Protože každá ženská je KRÁSNÁ - to by určitě nejlépe potvrdili malíři ženských aktů, neboť tam to platí dvojnásob .... ;-):-)

0 4
možnosti
Foto

můj původní příspěvek někam zmizel8-o, diskuse dneska nějak zlobí - tak abych se neopakovala, pane Bedřichu, prosím - NIKDY neříkejte své (ani jiné) ženě, že je kráva! a jestli vám vaše vyjádření manželka vždy odpustí, tak je to zlatá ženská,,, prostě NIKDY (abyste dobře pochopil, to "já jsem ale krá..." si může zoufalá žena šeptnout pouze sama sobě, nejlépe kdyby si to neřekla vůbec)... ženské akty jsou krásné, ovšem mužské též ;-)

5 0
možnosti
MV

Marto, vy jste krasna zenska. Se vsim vsudy, co ke krasny zensky patri! Asi vas miluju...

7 0
možnosti
MI

Píšete "říkáte, že bude hůř?" Ne, rozhodně neříkám (abych mluvil jen za sebe); s vámi nemůže být špatně, či snad hůře, při vašem náhledu na svět ..vlastně jen naopak.:-) Člověku (myšleno mužskému člověku :-D) se až chce si povzdechnout s jedním krásným českým filmem - "Václave, proč nejsi moje žena .." Tedy manželku jsem již před mnohými léty dobrovolně předal zpět do oběhu ale ..však vy mi jistě rozumíte. Vy zcela jistě.;-)

0 0
možnosti
Foto

Martine, Martine...no co na to můžu napsat nebo říci? chápu, a V

0 0
možnosti
JB

Velká paráda, je to vtipné a svižné. Jo a moc děkuji za pohlazení po duši.

3 0
možnosti
Foto

Děkuju, Jaru, prostě ze životaV

0 0
možnosti
Foto

já neumím fotit, vůbec ne! velký obdiv!!!V (ať žije Alexandra!)

0 0
možnosti
Foto

Na váš text jsem narazila náhodou a moc se mi líbil  - je moudrý a napsaný šťavnatě a s jiskrou.

3 0
možnosti
Foto

nevím, jestli je moudrý, ale rozhodně od srdce (a to se někdy s moudrostí nesnoubí, ale s člověčinou joV), děkuju, Helenko

1 0
možnosti
Foto

B84l94a96n28k84a 27F63a71y

3. 7. 2013 23:06

Zdravím Marti:-), krááááááááááááááásně píšeš:-)

0 0
možnosti
Foto

Blani, děkuju, doufám, že se máš fajnV

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy