Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I11v22a41n 71M95a86r43e81k

3. 7. 2013 22:03

KARMA ! ! ! ! Jak vyšitá ! ! ! R^

3 0
možnosti
Foto

Je fajn, že jste zpět - píšete skvěle! V

3 0
možnosti
Foto

ani jsem nenapsala, proč jsem nepsala - no protože jsem více žila:-) , a teď se mi chce více psát (ale žiju na plný pecky, to zas jo)V

3 0
možnosti
Foto

Ženská, já Vás chci domů., A všem bručounům dávkovat po kapkách. DíkyR^R^;-D (a krásněte dál!)

5 0
možnosti
BR

Hihi, Italové říkají Amore i klice u dveří - to jsem se pobavila. Nebojte, i ty vlasy potvory dorostou.

2 0
možnosti
Foto

Boženko, nejen klice, oni tak nějak s nádechem a výdechem AMÓORE... a to je pak radostV

1 0
možnosti
KC

Lidé, kteří se dokážou smát sami sobě, nemůžou mít špatné jádro a kromě toho jsou hezčí i navenek.  Život nesmíme brát moc vážně, stejně z něj nevyvázneme živi!

2 0
možnosti
Foto

pravda pravdoucí, milý KarleV

0 0
možnosti
DT

Nádherné, hladí duši .... opatrujte se, Marti.... R^

5 0
možnosti
Foto

A vy taky, Dani, děkujuV

0 0
možnosti
PK

Bella Marta.... nebudu nic psát, jdu zatlačit slzy něčim nezdravým, ale dobrým. Díky R^ V

5 0
možnosti
Foto

teda já jsem baba zvědavá, ale čím?:-)V

0 0
možnosti
Foto

Což o to, to já hladím ráda (hlavně slovně), děkujuV

0 0
možnosti
JV

J33o81ž73o 72V26a90š71e31k

3. 7. 2013 18:49

Paní Marto, vy jste krásná. Nejen zvenčí, ale i uvnitř. A jsem rád, že zase píšete. Ať se vám daří!V

4 0
možnosti
Foto

Děkuju nastotisíckrát, milý JožkoV

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy