Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

moje řeč. ženská má být taková,jaká je.jestli něco nesnáším, tak vyhublé modelky s umělýma ko... poprsím. a vůbec...příroda si poroučet nedá a když, stojí to strašný prachy. mimochodem, rád vás po delší době zase čtu. mějte se v té Itálii krásně a na povislé poprsí z vysoka kašlete

3 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuju, víte co - povislý, nepovislý, už mi to žíly nerve. Hlavně že furt jsou;-)  A děkuju V

0 0
možnosti
PK

Paráda.. nějak nevím, co víc napsat, než VR^

2 0
možnosti
Foto

děkuju, to je taky parádníV

0 0
možnosti
PK

Tahle paní blogerka je úžasná, úžasná v tom nejlepším slova smyslu. Držím palce R^

8 0
možnosti
Foto

Já vám nevím, Pavle. Jestli si mě nějak neidalizujete. Ale mám fakt velkou radost, potěšilo!V

0 0
možnosti

Teda, ne že bych Martičko nějak prožíval samochválu, to ani náhodou, navíc když si někdo ke všemu troufne dělat ze sebe tu nejhezčí ženskou na světě, jenže když tys to udělala tak nádherně rafinovaně skrytě, a přitom tak, že to současně pryští z každýho tvýho slova, že mi to u tebe nějak nevadí. Nejen to, úplně jsi mě přesvědčila, že jsi ta nejhezčí, takže beru zpět - nejedná se o žádnou samochválu ale o prostý konstatování faktu. Současně žádám důrazně všechny odpovědný vědátory, aby tento článek zařadili do všech příslušných učebnic psychiatrie a psychologie. Vlastně nejen do nich, ale i do učebnic občanské nauky pro základní školy. To se bude školákům jistě hodit víc než třeba to, z kolika zlodějíků se skládalo či skládá Národní shromáždění a tak.

0 0
možnosti
Foto

Honzíku, ty jsi tak krásnej chlap, a dokážeš pokaždé tak polichotit, až se rdím na pátém obratlu. Myslím, že přemýšlím stejně jako každá ženská, jenom jsem to jednoduše hodila na papír, to je všechno. Přesto posílám láskyplné objetí (a dovo-lí li můj muž, tak i políbení:-)V Měj se krásně, díky, Marta

0 0
možnosti
VV

Hezké. Ale, je to někdy fuška.

1 0
možnosti
Foto

no bať, to se ví, ale stejně;-)V

0 0
možnosti
JK

Prožívám si tady těžké chvíle při řešení vnitropolitické situace navíc ve vztahu k té mezinárodní, jako bonus nějaký ten globální problémek... Brouzdám po zpravodajských webech - a najednou vy.

Je docela možné, že jste (jsem) krásná, ale vy navíc vtipná a mále vlidnou duši.

Díky. Jana

7 0
možnosti
Foto

Jani, tady na politiky nadávají, ale přesto nezapomněli žít. Protože radovat se z vlastního bytí, z existence (nemyslím se každý den zhulit), to je ten krásnej život. Žijte a radujte se, i přes současnou politickou situaci ... nejen v Čechách. V:-) o vám udělalo radost dneska? jestli nic, posílám vtip: Dědeček přiběhne domů a křičí ve dveřích: "Babko, honej sundej tepláky!" Babička roztouženě stahuje tepláky a nastavuje ústa k polibku. Děda si tepláky rychle na sebe navleče a brblá: "Doprčic, to byla venku kosa!"

2 0
možnosti
Foto

Tak, přesně, a ne jinak R^

6 0
možnosti
Foto

V galantní, jako vždy;-)V

2 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy