Diskuse

Baba v bryndě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty Vaše blogy, spíš fejetony, by stály za vydání, určitě bych si je koupila a opakovaně si při jejich čtení zlepšovala náladu. ;-D

1 0
možnosti

taky jsem to už doporučoval, navíc by to mohlo zabodovat i v samotné Itálii, ale podle mě je to jen otázka času, než se probere nějaký nakladatel:-)

1 0
možnosti
AS

uffff, to jsem se ale zpotila. DokonaleR^

1 0
možnosti
Foto

nejdřív jsem přečetla "zpotila dokonale", tak jsem chtěla napsat, že já tehdy též;-)  děkuju veliceR^

0 0
možnosti
KT

hi, hi, hi. ale pomohlo to, ne? skvělé jako vždy

1 0
možnosti
Foto

ano, ano  - ne způsob, ale výsledek (já bych to radši nerozpitvávala, nebo bych se z toho ještě orosila při představě, že by to dopadlo jinak) - díky!

0 0
možnosti
MH

:-) četl jsem jedním dechem...nádherně napsáno a skvěle prožito...byl jsem duchem přítomen ve vánici a mrzí mně , že jsem nemohl pomoci.

3 0
možnosti
Foto

Prožito bylo až na dřeň, to je pravda. Pomohl jste mi teď, zpětně, že jste si vše přečetl a napsal - děkuju Vám za to.V

0 0
možnosti
JB

J40i34ř40í 52B39o40č25e79k

19. 1. 2014 18:35

a právě proto se v zimě autem pohybuji maximálně po Praze, případně ve výškách blízkých úrovně moře. naštěstí já ani manželka nelyžujeme, na sáňkování nám stačí ta boule u domu a před dětmi věci jako jsou lyže prozatím úspěšně tajíme. a vůbec, hory jsou nejhezčí v létě

1 0
možnosti
Foto

Chápu, jak chápu!!Před deseti lety by mě do hor autem nedostali ani heverem... dneska k tomu hever nepotřebuju. Na horách se nemusí jenom lyžovat, dobré jsou sáňky, boby nebo sněžnice (ty chceme prubnout letos). Bohužel příhodnou bouli u domu nemáme... a hory v létě miluju, nejlépe na podzim. Nádhera...

0 0
možnosti
Foto

Marti, moc zdravím! Tohle se mně nemůže stát, jelikož neřídím, ač jsem majitelkou řidičáku. Ale zase nemám tak skvělé téma na článek, že jo...

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, taky jsem léta nejezdila, ale nouze naučila Dalibora atd., tak jsem chytla volant za opratě až v místních končinách. Teď řízení miluju, i přes veškeré různé příhody, které mě přitom potkávají. Ale zas ten pocit - jet sama a zpívat z plna hrdla, to je fakt lahoda...V

0 0
možnosti
MK

Hezký článek,moc jsem se pobavil...děkuji.

2 0
možnosti
Foto

díky, Martine... to mě těší:-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

děkuju, Libore... zpětně jo;-)

0 0
možnosti
MS

Jako bych se viděla;-D. Když jsem ještě služebně jezdila, občas to vypadalo jak píšete. Jenže jsem jezdila s fiátkem seicento a toho fakt vytákli z příkopu dva chlapi. A taky projel skoro všude;-). Když byl vyměněn za fábii, byla jsem v háji, protože jsem tam neuměla dát zpátečku, tak jsem jezdila jen dopředu:-P.

2 0
možnosti
Foto

;-D a jak jste couvala z garáže, Magdi? to mi připomíná výrok, že Chuck Norris dokáže jet v autě na zpátečku i dopředu;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy