Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako obvykle nádhera od prvního do posledního písmenka, ale hlavně jistě nejsem sám kdo si pomyslel, že by nebylo od věci mít i u nás k sobě trochu blíž - kompetentními činiteli aby se v tom smyslu něco udělalo jsme jistě jeden každej z nás.  Dostaly mě především ty hrozny sedmiletých kluků na vanilkách toho výrostka, neb jsem jako správnej nostalgik hned zavzpomínal, jak jsem si v těch sedmi i více šíleně považoval, když se mi některej starší kluk věnoval a učil mě třeba hrát balón, šachy, či cokoliv jinýho - dát děckám čas je fakt to nejcennější na světě:-)

2 0
možnosti
Foto

Marti, Ty patříš do Výběru:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Těšila jsem se, až zase něco přihodíte. Moc pěkné.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Děkuji za další krásné a vtipné čtení:-) U pasáže "A dost, tady už mez přesáhla svou hranici!” Jsem srdečně vyprskla smíchy. Občas se mi totiž něco podobného stane s mým pubertálním synem ;-D

0 0
možnosti
DH

A píšete opravdu skvostně! Váš text vyhlížím netrpělivěji než důchodce pošťačku s důchodem, a to pohlazení po duši - nádhera. Tak ať se vám stejně mohutně splní i ostatní nevyřčené sny! D.

5 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy