Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Tak hlavně ať je očičko v pořádku. Je mi trochu žinantní smát se, když je někdo v bryndě, ale popisujete to tak neodolatelně;-D. A prosím, prosím, zalovte v paměti a napiště něco z dávné i nedávné minulosti. ;-) Stýskalo se nám.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, děkuju, mně se děje každý den něco takového nudného a běžného... asi nebudu lovit v minulosti, ale stačí popsat i přítomnost (i dnešek byl úžasně výživný po všech stránkách). I mně se stýskalo, snad se to změní k lepšímu, díky moc.

0 0
možnosti
JB

J46i77ř68í 65B18o58č64e92k

25. 1. 2016 14:49

Napsat "rád vás zase vidím" mi přijde nepatřičné. Takže, rád vás zase čtu.

1 0
možnosti
Foto

je to krásně patřičné - já vás taky, díky

0 0
možnosti

Parádní! (chybí varování - číst po toaletě;-D) Už dlouho jsem se tak nezasmála. Díky za prodloužení života!R^

1 0
možnosti
Foto

někdy se dá číst i na toaletě, tam je klid a všechno jde jaksi rychleji a bezpečněji... a děkuju, Maruško

1 0
možnosti
Foto

Hezký:-). Konečně jsme se dočkali. Chyběla jste tady.

3 0
možnosti
Foto

snad to nebude znít jako pouhopouhé zdvořilé klišé, vy mně taky... a moc... a děkujuV

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, R^zavzpomínala jsem na doby, kdy jsme vybavovali naše kluky na maškarní karnevaly.;-)

1 0
možnosti
Foto

za co chodívali, hoši? myslím, že fantazie rodičů pak pracuje na plné pecky

0 0
možnosti
Foto

Krásné, Marto! Vlastně strašné, nebo spíš strašně krásné ;-)

1 0
možnosti
Foto

haha:-)... vlastně to bylo krásně strašné... díky

0 0
možnosti
BK

Jaké krásné pohlazení, sic po takové době!!!!

:-)

Paní Marto, nemohla byste, prosím, psát alespoň o malinko častěji?!

;-)V

2 0
možnosti
Foto

Líběj vodpustit, ale měla jsem období... nanicované, co se týče psaní. I nejenom. Tudíž jsem raději nepsala. Zkusim to malinko:) změnit:) A moc děkuju, je mi ctí.V

0 0
možnosti
OP

Bavila jsem se a závěrečné poznání bouráka mě opravdu dostalo ;-D R^

1 0
možnosti
Foto

ano, a nejlepší je být slepá Češka, čeka čeka.... to zní skoro jako pipi pipi

0 0
možnosti
Foto

moc jste mě pobavila, asi si sama taky vyrobím nějakou masku :-D

1 0
možnosti
Foto

tak jsem to napsala jinam, než jsem měla :-((... abyste sem pak hodila foto, že by mě ta maska fakt zajímala;-)

0 0
možnosti
Foto

Jak tě znám, Marti, tak je dáš všechny najednou - piráta, tři Pokémony, babu v bryndě a taky babu už z bryndy! ;-DV

1 0
možnosti
Foto

Slávi, tož toto tedy zkusím. A ještě kýbl na hlavu, a budu dokonalá:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy