Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, paní Mirko :-)

0 0
možnosti

Chápu a vím o čem píšete. Mám takového souseda. Schizofrenik.Když jsem měl firmu,tak jsem ho i zaměstnával.Bylo to někdy drama.Navíc na černo. Má plný důchod a v jednom období oficiálně pracovat nemohl.Několikrát za den mne přijde pozdravit,samozřejmě v tu nejnevhodnější chvilku. Ale nezlobím se na něho. Potřebuje taky to světýlko naděje.Někdy mi přijde něco pomáhat.Někdy to trvá třeba dvě hodiny,než se rozjede.Hodně lidí v Česku to nechápe.Je dobře,že v Italii to chápou.Hned jsem si upravil názor na Italy. Věřím vám. Píšete výborné story. Nekomplikované - ze života.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju. Jste fajn chlap.

0 0
možnosti
Foto

R^ Marti u tvých blogů se vždycky nařechtám, ale tentokrát mám lehký úsměv a husinu R^ Jsi dobrá - jak při psaní tak v srdci R^

1 0
možnosti
Foto

Ty, Káji, dobře jedeš, blahopřeju!

1 0
možnosti
Foto

Jo! Marta mezi námi! R^ Ale abyste věděla, že jsme tak nějak na stejné vlně, mrkněte na můj článek Tři procenta. Určitě vám udělá radost! Moc zdravím a těším se, že budete psát častěji!

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, jste neskutečně plodná koukám, díky!

0 0
možnosti
Foto

Je tu. Fakt zase píše. Hned je život lepší. Díky, Marto. Jste stále skvělá a vím, že to ani jinak neumíte.R^

1 0
možnosti
Foto

ach jo, Libore, asi mám pro Vás slabost - děkuju, skutečně děkuju moc V

0 0
možnosti

Díky za pohlazení po duši, neb častější v kraji zdejším bývá dostat za uši... Snad je to ještě dozvuk dob dávno minulých, to přehlížení, míjení a také možná i strach. Strach z toho, co neznáme, protože to bývalo před námi skryto, nebo nás někdo upozornil: nedívej se tam, není to slušné...

A díky tomu jsme se naučili přehlížet vše kolem. Tak snad se zablýskne na dobré časy a nebudeme jen vzhůru vzhlížet, ale se i dívat kolem sebe a nalezneme i sílu k otázce: mohu pomoci?

No prostě díky a karmaR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

to je dobré... dostat za uši, to si zapamatuji:-))) jinak nádherně shrnuto, děkuju, Mirko

0 0
možnosti
Foto

Vítejte, slečno.

A karma karmovitáR^R^

1 0
možnosti
Foto

Slečna předdůchodová je poctěna a potěšena, děkuju V

0 0
možnosti

To je ale krásná člověčina! DíkyR^

1 0
možnosti
Foto

já nevím... jenom obyčejné rychlozážitky, každý jich určitě máme plné vrecúška :-)

1 0
možnosti
Foto

Super! Dobře, že zase píšete. ;-)

2 0
možnosti
Foto

našla jsem propisku, tak ji trochu rozepisuju... :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS