Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

Skvělé postřehy. Vše ,když si představím je opravdové a zahřeje to u srdce. Jen tak dál. Je škoda si to nechat jen pro sebe . Velmi děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Bedřichu. Vaše slova hřejí téžV

0 0
možnosti
Foto

Marto, díky.

Polibek, pohlazení, vlídné slovo, úsměv. Nevím, jak v Itálii, ale tady jsme pro samé to "je to všechno na h...." připoztratili schopnost ocenit, pochválit, děkovat, vyjádřit vděk. Díky Vám, že o tom píšete.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, možná tam ta schopnost je, ale navíc ještě ostych, ten tomu asi brání... pryč s ním:-)

0 0
možnosti
Foto

Za dobrou radu bych taky leckdy líbala ruce (kdybych se nestyděla). Fajn článek. Díky.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Líbejte. Budete možná průkopníkem lepších časů!

0 0
možnosti
Foto

Líbat ruce - neotřela myšlenka v krásném lidském balení - díky!

1 0
možnosti
Foto

Zapomenutá kdesi v první republice, škoda...

0 0
možnosti
ZS

R^díky!

Zapomněla jsem už skládat slova. Díky Vám se k této kratochvíli, kterou jsme tak rádi provozovali s dětmi, zase vrátím...:-)

1 0
možnosti
Foto

Jako když se znovu najde (myslím ta kratochvíle) - občas k ní přemluvím děti, když někde společně čekáme (ale taky slyším za dveřmi WC - Je na záchodě maminka? Jo, ještě jo. Hm, tak vona ještě nedala deset - mamii, máš už deset slov? Už-je-tam-konečně-volno?

0 0
možnosti
MP

Tak tedy ten nadpis evokoval něco jiného;-)... ale jak už je u Vás zvykem - nastalo překvapení a jsme postrčeni směrem k hlubokému zamyšlení. Vděčnost je v poslední době citem trochu opomíjeným a někdy chápaným spíš materiálně. Díky!R^V

1 0
možnosti
Foto

... a někdy chápaným spíš materiálně - to je přesně vyjádřeno, děkuju V

0 0
možnosti

Tak toto je blog velmi silný lidsky i emotivně. Díky za něj moc!R^

(už chápu, proč Vás Marto, všichni tak postrádali. Ano, dobrých blogerů, kteří mají druhým co sdělit je opravdu málo)

4 0
možnosti
Foto

Maruško, myslím, že je tu hodně velmi dobrých blogerů, ale skrz ty halekavce nejsou vidět - slyšet. A děkuju, vrátila jsem se do dobré společnosti - a je mi tu fajn. Díky moc.

1 0
možnosti
Foto

Moc hezké, milé, lidské...

Seděla jsem u babiččiny postele na LDN, ona byla už několik dní v bezvědomí a já svírala ve svých dlaních ty její, na kterých už následkem cukrovky chybělo několik článků...Věděla jsem, že má namířeno tam, kam už se delší dobu těšila.Prohlížela jsem si její ruce a vzpomínala na všechno, co jsme s ní prožili. Líbala jsem ty ruce, které mne tolikrát hladily, ale i po několika letech nečinnosti byly plné mozolů z těžké práce... Pak už jsem ji nikdy neviděla.

Vám díky ;-)

9 0
možnosti
ZS

Mám husí kůži, Heli...

2 0
možnosti
ZB

Dobrý den,

mám stejnou "úchylku" ve skládání slov z nějakého nápisu při jakémkoliv čekání. Dokonce, když čekám na spánek, který ne a ne přijít, tak skládám nová slova z nějakého vybraného - je to o něco těžší, protože písmena původního slova "vidíte" pouze v hlavě. Jsem ráda, že v tom nelítám sama.

2 0
možnosti
Foto

Zorko, to mám radost, že v tom lítáte taky. Jen houšť! a díky moc.

0 0
možnosti

Píšete čtivě, Marto ;-) Fajn článek, pobavil, zároveň jsem na chvíli přestala přemýšlet nad starostmi ( spíše blbostmi ) a začala přemýšlet nad tím, co má smysl...třeba, že bych mohla začít líbat ruce, protože mám ve své blízkosti osoby, které si to určitě zaslouží :-) (ale ony ví, že i když řeknu "jen" děkuji, že je to od srdce..)

4 0
možnosti
Foto

Mirko, i to "děkuju" stačí... hlavně si nezapomeňte občas políbit ruce sama sobě, třeba jen tak v duchu R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy