Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marti, jsi skvělá:-)VR^ I tvoje děti.

2 0
možnosti
Foto

Šári, díky, příležitostně to dám přečíst Vítkovi, aby občas věděl, jakej poklad doma má:-))V

1 0
možnosti
VPS

Bezhlavá maminka....

Náš vnouček (8 let) "nutně" potřeboval znát PSČ naší planety. Dle jeho slov - PSČ naší vesnice zná, zná i číslo domu, i název státu, ALE to PSČ Země podřebuje pro případ, že by si chtěl dopisovat s nějakým mimozemšťanem a bez PSČ je adresa neúplná!

Co mu pak mamka namluvila, netuším.

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D (možná mu řekla, ať si raději zjistí e-mailovou adresu, že to bude rychlejší) vtipnej chlapečekR^

0 0
možnosti

Syn je šikula;-) Je fajn sledovat jeho vývoj ve správného chlapa, že? :-)

R^

1 0
možnosti
Foto

ani nemá šanci být rozmazlený, dvě starší ségry jsou sice skvělé, ale občas k němu nemilosrdné, tatínek rázný, tak si tak nějak liberálně užívám jeho vývoj, je to fajn kluk

0 0
možnosti
Foto

děkuju, tzv. kolenní rychlovka mezi prací:-)

0 0
možnosti

Jako obvykle naprosto rozkošný Martičko, tyhle živé minivýlety do Itálie tvým prostřednictvím jsou prostě numero uno. Jen bych si dovolil drobně doplnit tím, co jako žena vědět asi nemůžeš, a to že Italové jsou "galantní" či možná spíš pozorní - i vůči mužům. To jsme před pár lety přišli jen muži s kamarádem Italem do italské pizzerie v Brně, a on nám objednal pití s tím, že si potřeboval s jedním krajanem cosi domluvit v jiné části podniku. Když se po nějaké době vrátil a zjistil, že drinky pořád nemáme, tak se kvůli tomu opravdu rozčílil na číšníka s tím, že jeho přátele okamžitě neobsloužil - questo sono i miei amici opakoval ikskrát /pořád mi to zní v uších/, prostě nevyhovět mým přátelům, to je mnohem horší, než vykašlat se jenom na mě. Znovu podotýkám, že v naší společnosti nebyla tehdy ani jedna žena:-)

4 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzíku, je to tak - nevyhovět mým přátelům je horší než vykašlat se jenom na mě. A to kamarádství si dávají najevo i objímáním, líbáním mezi sebou, mezi chlapama... prostě pohoda život. Hezký dny, Honzíku, grazie e buona seraV

0 0
možnosti
MV

je strasne fajn vedet, ze si nektery zensky vsimnou toho, kdyz jim dam treba u dveri prednost. chlapi se chovat umej, o tom jsem presvedcenej - to, co se chovat neumi nejsou chlapi (tak me doma vychovali), opet fajnovy cteni, Marto - krasnej vikend preju

1 0
možnosti

přesně tak...a ne jinak! ;-)

1 0
možnosti
JM

Já mám tu kliku, že mne už od padesátky hlava nebolí, a to jsem si zažila v životě migrén! Tehdy mi udělali hysterektomii, ale z jiných důvodů než byla hlava. Ale, když mne, jako dneska (záda), chytne něco extra bolavého, mám ověřeno: 2x Ibalbin (Ibuprofen, Ataralgin) + 1/2 litru vína a SPÁT. Přišla jsem si na to sama, ale MUDr. mi to posvětila. Jinak moc pěkný blog, mám Vás v "oblíbených".:-)

0 0
možnosti
Foto

Jani, díky - dát si víno s Ibalginem, tak to už asi nepíšu, notabene nedejchám. Migrény nemívám, jen mě příležitostně bolí celej člověk, asi jako všechny (a to bolení hlavy k tomu patří). V každém případě originální recept - mimochodem, a jaká jsou pak rána? ;-) Mějte se prima a nebolavě, a vůbec fajn!

0 0
možnosti
Foto

J79a17n24a 11M95a21j68o69v31á

26. 2. 2016 20:10

Dceru naučili na rehabilitaci nějak se srandovně postavit na hlavu...ono to od bolení hlavy pomáhá, jen to neumím předvést. I když uznávám, že mne by hlava při tomto výkonu bolet přestala. Obávám se, že navždy. Vám R^R^

1 0
možnosti
Foto

někam mi ulítl příspěvek, tak asi znovu - děkuju, Jani, vyřídím manželovi, ten mívá často migrény - to řešení navždy, hmmm :-))))) (ano, ten dodatek raději zatajím) R^

1 0
možnosti
Foto

Když mi dáte adresu, nějaké to platíčko ibalginu Vám pošlu. Myslím, že to do té Itálie nebude tak drahé

1 0
možnosti
Foto

25 korun obyčejný dopis, to dám

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy