Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AU

Pohlazení po duši nejen sklerotické :) V

2 0
možnosti
MK

M74i47l17a82n 10K25e63s51l

3. 3. 2016 21:22

Dědek utráčeč.K čemu dědkovi budou.Bábu už nenabourá a chytit AIDS někde jinde přirozenou cestou v devadesáti-tím by se mohl chlubit.Dědek spořílek.

0 7
možnosti
HD

8-o

Že vy jste to nečetl ....

5 0
možnosti
Foto

jsem pouhá popisovatelka dění - všedního, ale furt krásnýho... díky, Jíťo R^

0 0
možnosti
Foto

Marto, moc pěkný...dík a zdravím! R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, díky moc a přeju prima dny!

0 0
možnosti
JK

Je mi teprve 38, vážím metrák a vlhnou mi oči.R^:-)

4 0
možnosti
Foto

mladý urostlý muži - děkuju V

0 0
možnosti

jak přirozeně lidské..hezké :-)R^

5 0
možnosti
Foto

díky, Miru - hezké jsou příspěvky, rochním se a blažím siR^

0 0
možnosti
Foto

díky, Martine - hezkou neděli přeju! (a další dny též:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Zuzko - ať je fajn!

0 0
možnosti

Málem jsem se už bál, že se to v půlce po příchodu manželky nějak pokazí - omlouvám se Marti za chvilkovou nedůvěru;-D- o to víc jsem pak pochopitelně ocenil výstup do výšin přímo nebesských:-)

7 0
možnosti
Foto

Honzíku, často věci bejvaj jinak, než původně vypadaly... (obzvláště vloží-li se do těchto věcí druhá polovička) - jinak děkuju, italský rytíři!;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy