Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, Marto. Dlouho jsem přemýšlel nad slovy, co Vám napsat. Ale tohle slova nepotřebuje. Snad jen jedno, obrovské. DĚKUJIR^V

14 0
možnosti
JC
Foto

Ano. To je láska. Děkuju.V

0 0
možnosti
Foto

Milé, něžné a lidské! V:-):-):-) Pozdravujte dědouška.

8 0
možnosti
Foto

Ráda bych - on ani jiní netuší, že o nich píšu. Tak ho dvojnásobně pohladím (snad to jeho žena snese:-) děkuju, PavliR^

0 0
možnosti
Foto

Krásně řečeno, děkujuR^

0 0
možnosti
Foto

R^Karma asi tak na deset palců:-)R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

14 0
možnosti
Foto

Tak to je karma asi sto - děkuju na STO tisíckrát!

0 0
možnosti
ND

Moc bych si přála u vás denně nakupovat...

4 0
možnosti
Foto

Jo, tak takovým sympaťačkám dávám po ránu čokoládový bonbon pro lepší start do pracovního dne. Přijďte!R^

0 0
možnosti
JF

J65a42n 48F16r48o71l90í94k

3. 3. 2016 13:03

Zaujal mě blog "Vynálezy správných chlapů" a po přečtení tohoto začínám číst všechny starší příspěvky. Je to jiné jako od obou profesionálek Zuzan (Součková a Hubeňáková), ale má to v sobě něco co mě přitahuje. Něco jako můj oblíbený Guy de Mopasant nebo Erich Remarque. Prostě na mě to udělalo výborný dojem a autorce si dovolím vyslovit dík. R^

7 0
možnosti
ZS

Vy, pane Jane, máte prostě vybraný vkus, to se pozná!

3 0
možnosti

Marto, ty Vaše blogy by se daly přirovnat jedině k živé vodě, která má svou roli v pohádkách. Tady je to ovšem krásná realita. Díky z celého srdce!VR^

12 0
možnosti
Foto

Maruško, jste poeta. Poetka. Poe... (skoro mi to zní jako Medvídek Pú:-) ... v každém případě krásné a děkuju moc.

1 0
možnosti
ZS

Marto, krásné, dojemné, díky!

3 0
možnosti
Foto

Děkuju, Zuzi sportovníR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy