Diskuse

Jak ti je?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V73í14t 84K72u28č63í54k

10. 4. 2016 11:54

Zvláštní. Mně nikdy nic neukázala...

3 0
možnosti

Ta moldavská padesátnice TáŇa?;-D

1 0
možnosti
ND

Taky miluju tyhle krásné člověčiny, i mně je hned líp, skoro úplně dobře, co bych chtěla? Prsa mám kompletní :-);-D

0 0
možnosti
Foto

Mně až tak nevadí, že na mě vyvalila prso, ale bylo to nečekané překvapení asi jako s chlapíkem v dlouhém plášti, pobíhajícím po parku a... no, tak asi tak:-) Krásný den, Nadi!

0 0
možnosti
DT

Krásně, i díky vám, Martičko. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

krásně? tak to je dobrá zpráva, mám radost - a děkuju!!!

0 0
možnosti
Foto

Z vašich textů dýchá, paní Marto, pravá člověčina. Život není peříčko, je to i kus trápení, a přesto ho i žijeme rádi - i ti vaši přátelé - zákazníci. A účast druhého potěší... R^ ;-)

4 0
možnosti
Foto

mně bývá těch lidí často líto a vím, že potřebují nějak pomoci - tak alespoň vyslechnutím, to často pomáhá více než nějaký brufen... (a díky moc)

1 0
možnosti

Víc ze života to už fakt být nemůže. Když teďka odešel ten Umberto Eco, neměla bys Martičko třeba zrovna tohle hodit do italštiny a poslat to do L'Espressa či kamkoli, abych neměl pořád výčitky, že pokud jde o tebe, tak jsme na tom tady líp než Italové:-)

1 0
možnosti
Foto

haha, ty jsi lišák, Honzíku - víš, to by dopadlo bledě, s tou mou mizernou italštinou... (ale možná, až jednou budu v důchodu, a budu mít více času, tak se nad tvými slovy zamyslím)... děkuju, opět italský gentleman promluvilV

0 0
možnosti
KH

A pak že jen my Češi si pořád na něco stěžujeme ;-)

Moc pěkné a optimistické čtení, děkuji!

2 0
možnosti
Foto

podle mého laického výzkumu si stěžují zejména národy směrem na Východ... ti západní, v totožné situace, spíše mlčí anebo neřeknou vše... neřekla bych, že si Češi moc stěžují, naopak! (a znám horší:-))

0 0
možnosti
MV

a muzu u vas v obchode vypit taky una bira piccola?:)))

1 0
možnosti
Foto

no jasně, s radostí! dává si ho u nás pravidelně jeden Ind, když jde koupit manželce a dětem chleba - tak si to pivo rychle vyzunkne na kase, aby ho zbytek rodiny neviděl :-)

0 0
možnosti
MV

Jejda,to je zase mooooc hezky co jste napsala....proste pisete o zivote....to je moc fajn.To potesi. Diky.

4 0
možnosti
Foto

zapisuju jen události a dění, mám štěstí na fajn lidi - a děkuju moc

0 0
možnosti
Foto

Marti, děkuji Vám.

1 0
možnosti
Foto

Marto, nemám slov, váš blog mne obohatil, a jistě nejsem sama. Píšete prostě a přesto úžasně!;-)R^...a jak mi je? Nyní skvěle!

2 0
možnosti
Foto

na psaní moc času nezbývá, tak jsem v rychlosti napsala zážitek z předchozího dne - není čas na umění, ale na život, tak to je... děkuju moc

1 0
možnosti