Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marto, lékořice je snad jediná věc, kterou nejím. Ach jo...zase neutužím vztahy, ale zase na druhou stranu nebudu mít problémy s projímacími účinky. Musím hledat pozitiva žejo!

0 0
možnosti

kde se proboha setkáváte s tolika muslimy ?!?? tady na východní Moravě jsem neviděl ještě ani jednoho zaplatpánbů

0 0
možnosti
Foto

kde? u nás v sámošce, a na ulici - v malém podhorském severoitalském městečku, a potkávám je zde minimálně deset let... a žiju si svým životem, stejně jako oni, a bavíme se o podobných věcech, máme podobné starosti a radosti, ale navzájem se známe - a to je to hlavní....

0 0
možnosti
Foto

Jo, dám si lékořicový bonbón. Šup sem s ním! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Slávi, tobě klidně celej pytlík, z kamarádství určitě (bez ohledu na následky, to je zas něco jinýho)...

0 0
možnosti
Foto

Hašlerky miluju, tedy o jejich vedlejších účincích nic nevím, ale Vaše varování mne od budoucí konzumace naštěstí neodradilo. Marto, Vaše psaní je taky ́zázrak ́. Takové milé, přímočaré, hezky plynoucí a rozplývající se na jazyku jako hašlerka. Díky. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, když sbaštím pět hašlerek najednou, tak to se mnou ani nehne. Když však sním více koncentrované lékořicové bonbóny, tak to se mnou hne pořádně, víte kam... Teda, mám chuť na Klokanky nebo Slavie. Hašlerku jsem nejedla nejméně deset let...mňam! Děkuju moc za milá slova!!!

0 0
možnosti
Foto

Tak do teď jsem si myslela, že chlapi taky nesmí o ramadánu přes den nic jíst, anebo její manžel není muslim?

1 0
možnosti
Foto

To je totiž velmi zajímavé - ta Indka mi říkala, že ona ani její děti během ramadánu přes den nic nejedí ani nepijí. Děti od sedmi let. Ale večer po té vycházející hvězde, tak to mohou jíst a pít. Nechápala jsem, proč muži ramadán nedrží. Oni ho prý drží taky, ale ne všichni! To mi zase dnes vysvětlila jiná, hladová a žíznivá muslimka z Bangladéše, že oni ramadán drží měsíc. Její syn je postižený, toho se to netýká, a manžela také ne, protože jezdí denně do práce a je tam do osmi do večera - čili by během ramadánu nemohl fyzicky těžce pracovat bez jídla a pití, zejména tedy bez vody. Takže její muž z Bangladéše ramadán držet nemůže, to je asi jedna z povolených výjimek. Ale nevyznám se v tom, jenom posílám tak, jak jsem drbala na kase či na ulici:-)

0 0
možnosti

ja bych si dal bonbon, ale bez lekorice - to je snad to jediny, co do pusy nikdy nestrcim...ale krasne se to cetlo, zase krasne, jinak se tvoje veci ani cist nedaj, Marto

a preju slunce - tady ho mame dost, posilam ti cca 6 kg DHL

2 0
možnosti
Foto

Ciao Marku, došli pošli - funguje to - dneska tu svítilo a zářilo, až na drobný deště, prostě paráda! Jo, s lékořicí taky nekamarádím - a moc ti děkuju, hezkej den či noc!

0 0
možnosti

Je to tak dobře napsáno, že člověk ani nemá chuť vytahovat uprchlickou kartu. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám denně v obchodě kromě zdejších italských domorodců Indy, černochy, Rusky, Ukrajinky, atd., ale to je na dlouhé povídání, dneska jsem probírala ramadán s jinou muslimkou, která má postiženého syna a neskutečně pracovitého manžela (hodnej a pracovitej, dokonce mi jednou nabídl svou svačinu, když mě viděl znavenou v obchodě). Díky tomu nevnímám klienty podle barvy kůže či náboženství, ale podle povahy a momentální nálady. Ta bejvá většinou dobrá a zpěvavá:-)

0 1
možnosti
Foto

Marto, moc ráda jsem si Vás zase přečetla;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jíťo, tentokrát jsem si ten čas musela sama vybojovat (sama se sebou:-), snad ty pauzy nebudou tak dramatické jako v předchozích letech....:-)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS