Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marto, úplně tu "jedubábu" vidím a slyším. Za pultem jsem strávila hodně let, tak jsem jich pár poznala. Každá, měla v sobě jiskérku, o které píšete a to moc hezky;-)R^

1 0
možnosti
Foto

To mě moc těší, Jitko, že jste od fochu:-), přesně o té jiskérce to je... někdy se musí dlouho a dlouho křesat, než se zajiskří...:-)

0 0
možnosti
Foto

Vždycky najdete to dobré...díky za to moc.

A...schovejte jí to parte, prosím...R^R^

1 0
možnosti
Foto

Už tam dneska obcházela další, má je pod pultem. Podpultové parte... R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Slávku či Mílo (hádám asi to první, ne?)

0 0
možnosti

ja to tvoje psani miluju. tecka

1 0
možnosti
Foto

nápodobně, Marku, a to velmiR^

0 0
možnosti
Foto

Pár takových herdek ženských (různého věku, ale i tak si mnohé zaslouží přízvisko ́baba ́) taky znám. Co se jim honí v palici a proč jsou takové, ví bůh. Ale jak je vidět, nejste jen obyčejná prodavačka, ale i dobrý psycholog... Díky za počtení.:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

Pavli, já nejsem ani prodavačka, ani psycholog, ale jen obyčejná Marta. A mám tisíce tváří ;-) a děkuju:-)

0 0
možnosti
Foto

Baba sem, baba tam, ty je zvládneš všechny, Marti! :-)

1 0
možnosti
Foto

Slávi, myslím, že je zvládnem všichni levou zadní s malíčkem v nose... krásný prázdniny přeju, ahoj!

0 0
možnosti
Foto

Marti, hned je mi dnes radostnějc! Měj se krásně a piš víc! Aby mi bylo radostnějc častějc!

3 0
možnosti
Foto

Zuzi, díky, já fakt nemohla. A o půl pátý ráno vstávat k psaní můžu tak párkrát do roka, ne furt, pak jsem horší než ta herdek baba (no nesakruju, ale v očích zmar a těsně přes chcípnutím až do večera, kdy se vracíme z obchodu... prostě zdraví je přednější... snad bude líp, žejo:-))

0 0
možnosti

No, a pak že to nejde!:-) Vida! Marta, i z herdekbaby vyloudí člověka!:-))))

Opět skvělé! A pozdrav od srdce do Itálie, Marti!:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, Maruško, dokonce i herdekdámu. Vono k ní to "herdek" patří stejně tak, jako jedna půlka zadnice k druhé, ale vídávám v ní teď více toho lepšího než kdy předtím. Díky!

1 0
možnosti

Dobrý den, píšete moc hezky a lidsky, díky a mějte krásný den

4 0
možnosti
Foto

Děkuju, jenom popisu události, které zažívám několikrát denně... tahle paní, to byl ale oříšek...

0 0
možnosti

na každém můžeme najít něco dobrého. ale někdy to dá sakra práci. zdravím do Itálie

4 0
možnosti
Foto

jakože sakra jo, a ty nervy u toho... díky moc:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS