Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

pěkný večer a děkuji, jako vždy. souhlasím s tím, že to máme vesměs všichni lehký... a pokoušíme to svými stížnostmi. jen díky své vrozené choleričnosti i přes pokusy něco se sebou dělat špatně snáším ty, kteří si to dělají lehký na cizí účet, celý život jim to vychází a oni si jen tak plují na vlně s radami typu: to si holt musíš srovnat priority...;-D i když mám i světlé chvilky. to si říkám, že jsou šikovní ;-).

0 0
možnosti
Foto

Jsi skvělá,Marti, i když to máš, holka, těžké:-);-DR^ Hlavně ty tvé blogy..je sakra těžké tady vypátrat něco normálního ke čtení, už je vás jen pár, co píšou tak, aby se to dalo číst.;-(

1 0
možnosti
Foto

Šári, díky, ale já to vážně nemám vůbec těžké, když tak koukám kolem sebe, tak si ještě můžu hvízdat:-) Měj se krásně, kočko:-)

0 0
možnosti
Foto

Život je náročný, těžký a složitý - ale jen tolik, kolik mu dovolíme ;-) je na každém, jaký bude ten jeho vlastní život. Čím jsem starší, tím víc si to uvědomuji a mám paradoxně stále méně důvodů k pesimismu (můj muž tomu říkával liberecký syndrom).

1 0
možnosti
Foto

O libereckém syndromu jsem ještě nic neslyšela, patrně nějaká rodinná tradice, ne? A jinak s tou poslední větou naprosto souhlasím - mám také stále méně důvodů k pesimismu. S tou úvodní ještě více:-) Díky moc!

0 0
možnosti
JM

Marto, mám Vás mezi "oblíbenými na blogu", chodí mi upozornění, tak dlouho jsem Vás nečetla. Dneska to bylo opravdu krásné, díky.

2 0
možnosti
Foto

Jani, díky, byl to takový rychlý pracovní záznam ze života:-)

0 0
možnosti
LI

Ta "nesnesitelná lehkost žití"- až jsem tam kmitala s Vámi -:)))

1 0
možnosti
Foto

já to úplně cítila:-)) díky

0 0
možnosti
Foto

Taky si často říkám, že to nemám lehký..ale určitě to má spousta lidí ještě těžší..Tak na lehkost bytí!

1 0
možnosti
Foto

K tomu nemám co dodat - na lehkost žití a bytíR^

0 0
možnosti
MV

sem tam se stane, ze mit "to" tezky, je vlastne lehky...jen to umet rozpoznat!

Marto, díkes velkej a jako bych s Vama v tom kvelbu byl a sedel nekde v rohu na bedne vod rohliku - nebo panini... MOC DEKUJU A KRASNO PREJU.

1 0
možnosti
Foto

Marku, tak já se s tím v noci píšu, a ty to shrneš do jedný krásný věty, že "mít to těžký je vlastně lehký" - naprosto přesněR^ - jinak tu místo na obrácený bedně od chleba vedle mě je volné, můžeš mi tam pak předčítat v mezičasech svoje krásný blogový postřehy:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, zapsáno jen aktuální dění ze včerejška...

0 0
možnosti
Foto

R^Marto, konečně, moc jste mi chyběla. Ať si váš strážný anděl o víkendu pěkně odpočine. A vy taky:-).

2 0
možnosti
Foto

Leda tak v neděli. V sobotu pracujeme až do devíti do večera. V neděli bude fajn:-) Děkuju!

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy