Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné, laskavé, humorné počtení, dneska jsem přesně tohle potřebovala - moc Vám za to děkuju :-)V

1 0
možnosti
Foto

Není zač, Štěpánko. Jsou dny, které stojí za... nic... ale pokaždý se v nich najde kousek něčeho milého (ať je to třeba voňavý horký kafe nebo úsměv řidiče autobusu), tak jsem ráda, přispěla-li jsem podobně jako to kafe či úsměv, moc děkuju!

1 0
možnosti
Foto

Krásně se to četlo! Ostatně jako vždy.

Díky, Marto. R^

1 0
možnosti
Foto

Pavli, je mi potěšením:-)

0 0
možnosti

jasně. zadek je potřeba umět nosit. kdo potřebuje nalejvárnu, nechť jede na Kubu. tam jsme viděli nějaký p...ozadí a chalpi, co maj doma spoustu kritickejch řečí slinili jak buldoci před řeznictvím :-). hlavně ať vám ta červená vydrží, ten listopad, co tu panuje, by se v šedý nebo modrý ani nedal přežít

2 0
možnosti
Foto

jsem na našem stařičkém pc, kde každých třicet sekund padá Internet, čili vopruz na entou (a tento příspěvek píši již posedmé - objevíli-se tu tedy šestkrát, tak stále jsem při smyslech, jen to spojení při smyslech ouplně není - Kateřino, jasně, žádná šedá a tmavě modrá, teď jen červená a zelená, tralala tralala (vánočně, žejo:-)

0 0
možnosti

Super, Marto, jako vždy! Moje maminka prodávala kdysi v drogerii, takové, kde mají i barvy-laky. Chodil tam jeden pán, rakovnická figurka, bral mamku za ruku a říkal jí: "Ještě žádnou jsem nelíbal".

3 0
možnosti
Foto

Haha, to byl ale filuta - a nelíbal, že ne?:-))) Díky, Jani

0 0
možnosti
Foto

J66a64n76a 90M69a93j19o72v51á

17. 11. 2016 9:09

Jo, vím která, ta s krásným pohledem na svět. Díky.

3 0
možnosti
Foto

V Jani, já děkuju, velmi milé.

0 0
možnosti
Foto

Vyřiďte svému muži: "Ta tvoje žena má nejen nádherný zadek (to bohužel z profilového fota neposoudím), ale hlavně úžasný smysl pro humor a nadsázku"! Ale on už to určitě ví, stejně jako Vaši čtenáři.:-):-):-)R^

4 0
možnosti
Foto

Pavli, manželovi to určitě připomenu, a ne jednou (nevím, jestli bude s Vámi úplně souhlasit... to víte, mužský, on vidí priority úplně někde jinde) - ale moc Vám děkuju za nádherná slova, teda úplně jste mě, popravdě, dojala. DíkyV

0 0
možnosti
Foto

Marti, dobrý! zdravím z lázní a hlasitě volám - máme všechny pěknej zadek! Malej nebo velkej, to je fuk!

3 0
možnosti
Foto

Nazdar, krasavice lázeňská Zuzi! Teda ty se máš! Můžeš chodit po promenádě a jako dámička kroutit zadečkem - a to je pak jedno, jestli malej nebo velkej! Díky a užívej si to tam!

0 0
možnosti
Foto

Potřebujeme kolem sebe lidi, kteří nás vyslechnou a pobaví, ne takové kteří nám svým proslovem o zdravé výživě a dietách berou chuť k jídlu a navíc strašně nudí.

Dnes je takový výběr vkusného oblečení, které podtrhne naše tvary a udělá je žádoucí. Proto žádné volné tuniky, které z nás dělají neforemné medvídky, ale rafinovaný outfit, kterým ještě dokážeme nějaké to mužské oko přinutit k tomu, aby se po nás podívalo se zalíbením.

3 0
možnosti
Foto

Já bych ty se zdravou výživou úplně nezatracovala. Občas nastaví zrcadlo:), ovšem nás to nemůže nijak rozhodit, jede se dál. Jen bych ráda věděla, proč je v obchodech povětšinou oblečení šedé, černé a modré... tedy tady alespoň tak je... (o velikostech na zdejším trhu pomlčím, největší je esko:-)

0 0
možnosti
Foto

H79a38n48a 59V44l58k31o60v18á

16. 11. 2016 19:10

R^Taky jsem si všimla ( a geneticky to úplně nechápu), že často jde krásná ztepilá vysoká Italka a vedle ní se hrdě nese (podívejte co mám) její o 20cm menší manžel. Pokládám to za jedno z kouzel Itálie.

3 0
možnosti
Foto

V místních končinách je to jaksi vyrovnané. Spíše domorodí muži jsou statní a ženy jaksi... připrclé... (jiný výraz mě nenapadá), ovšem ke stáru nabývají půvabu a elegance. Možná jsou tyto rozdíly více patrné dole na jihu. Ono je to jedno - velkej, malej, hubenej, tlustej, prostě charisma je charisma, žejo...

2 0
možnosti
Foto

Marto dolomitská, jezdil jsem tam třikrát ročně lyžovat. Ať se vám tam líbí jako mně. A to jsem tam nikdy nebyl v létěR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Drahý Horste, jsem sice nelyžařivší, ale sníh miluju. Jaro je zde nádherné, léto podobno prádelně se stoprocentní vlhkostí a čtyřicítkou na krku, a podzim teplý, rychle se kulící do zimy. Když jsme u těch lyžařů, mám tu něco na dlouhé zimní večery (pětkrát rychle po sobě:-))

Lyžař zalyžařivší si potkal lyžaře nezalyžařivšího si. I pravil lyžař zalyžařivší si lyžaři nezalyžařivšímu si: Kdybys lyžaři, nezalyžařivší si, byl si na lyžích zaly- žařil byl by z tebe, lyžaře nezalyžařivšího si, lyžař zalyžařivší si!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy