Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, přidávám se, pane Kulhavý, nikdy není pozdě číst Kučíkovou :-). Já, začínající blogerský zajíc (nic proti paní Zajícové), jsem Vás objevila teprve nedávno. Díky. Píšete moc krásně.R^

0 0
možnosti
FL

"Strrrč prrrst skrrrz krrrrk!" - Není ze samohlásek, ale souhlásek a není nejdelší. Nejdelší formálně uznaná je: "Blb vlk pln žbrnd zdrhl hrd z mlh Brd skrz vrch Smrk v čtvrť srn Krč"

https://www.novinky.cz/koktejl/311159-blb-vlk-pln-zbrnd-zdrhl-hrd-z-mlh-brd-skrz-vrch-smrk-v-ctvrt-srn-krc-zni-rekordni-veta-ze-souhlasek.html

0 0
možnosti
KT

:-) děkuji! doufám, že ze mě bude Mauro.

0 0
možnosti
Foto

Sny se mají nejen snít, ale i uskutečňovat ;-) Marto, dík.R^

0 0
možnosti
LH

Paní Marto, moc gratuluju k blogerovi roku i desetiletí, vy vždycky potěšíte i dojmete. Mám Vás ráda.L.

0 0
možnosti
ZS

Ano!

Jsem ráda, že se svými bláznivými nápady nejsem sama a jsem ráda, že sny si lze plnit i v osmdesáti.

Trochu jsem se bála, že všechno, co chci nestihnu a tvůj blog mi připomněl to, co dávno vím, a na co často zapomínám, že všechno je v hlavě:-)

Děkuju a v pátek na shledanou!!!

1 0
možnosti
VV

Mauro je moudry muz. Vice takovych Mauro,u.

1 0
možnosti
Foto

Marti, pan Mauro má pravdu! Hned jsem o pár let mladší! A těším se na pátek!

1 0
možnosti
Foto

Marto, asi bych si už konečně měla sepsat seznam toho, o čem sním. Potom se musím naučit přeskočit přes překážky zvané JÁ SAMA, NEDOSTATEK ČASU, NEDOSTATEK ODVAHY, BLBÝ VÝMLUVY atd. A pak už to půjde samo. Díky za inspiraci a krásný článek.VR^:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy