Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D13a72v52i35d 47V85l22k

7. 1. 2018 7:39

;-D to chce nehašene vápno

2 0
možnosti
Foto

Davčo, já bych při mé smůle udělala z nehašeného hašené, a při tom procesu bych se určitě poleptala, zmaltovatěla a výsledkem by byla jedna totálně zničená Marta a dva netknuté hnědásky ... musím příště říci nějakému šikovnému chlapci, aby mi pomohl, jsem v tomto ohledu nepraktická...;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak ať ti zákazníci hezky sypou drobásky (pokud možno neupocené a nezapatlané), když tak loudíš.;-) Měj se fajn, Marti. Těším se na tvoje další příběhy ze života.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, děkuju moc, o drobáscích si už ňákej ten rok nedělám iluze a je tam určitě více svinstva než na záchodovém prkýnku veřejných WC, ale časem člověk tak ňák otupí (až na ponožkové a jiné výjimky:-)...

1 0
možnosti
KT

;-D doporučuji protáhnout plamenem svíčky

1 0
možnosti
Foto

Skvělá rada. Akorát nejdřív musím ty dva hnědásky uchopit. No, mohla bych teda v té jednorázové rukavici. No, a ona by mi mohla celkem dobře chytnout od té svíčky, jak je budu napalovat.... atd.atd. Pravda je, že už jsou v oběhu, jak jsem je tam nechala bez nějakého upozornění, tak je jedna kočka, co vypomáhá na pokladně, vhodila řádně zpět mezi ostatní mince :-((

0 0
možnosti

To je v obchodě zážitků! Bodejť by ne, když se tam vystřídá celá škála, co je lidstvo schopno naprogramovat:-D

Ale kdo to má vydržet, že, Marto?!

Tak všechno dobré novém roce, hlavně pevný nerv a zdraví!

1 0
možnosti
Foto

Maruško milá, děkuju za pevného nerva, ten zatím je:-) (no, celá škála ne, tak jedno procentíčko...) Krásnej celej rok!

1 0
možnosti
Foto

marti, občas to tam máte pěkně divoké tedy R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, pravda, že tady se nuda, nuda, šeď, šeď ani neohřeje:-)

1 0
možnosti
Foto

Marti, opět jsem se nasmála, díky!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Šári, děkuju - mně bejvá do smíchu častokrát až dlouho potééé:-))) (ale tohle je jen střípek ze zákulisí)

1 0
možnosti
Foto

Zpětně mě to celkem pobaví, ale ty chvíle byly jaksi nevydýchatelné ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, Libuško, takové skoro nechuťovky... někdy se holt zadaří;-)

0 0
možnosti
JS

MartiV, asi Ti pošlu chirurgické rukavice. Balík. Nebo raději dva R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Janičko, já to s nima zkoušela, takové ty na jednorázové použití. Jenže vony se, potvory, protrhly (protože nejsem jen na kase, ale i tahám zboží atd.), a ten pudr uvnitř - či co to je za prášek - mi vytvořil na rukou fleky jako bych měla lepru a byla v posledním tažení. Bohužel jsem nestihla jít si umýt ruce a desinfekcí jsem ten leproidní vzhled ještě zhoršila. Dva klienti se ostýchali vzít si ode mě peníze na zpět a velkoryse mi je nechali. No, ona to nebyla asi velkorysost, ale strach...:-)));-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy