Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J19i51ř86í 21B54o78č19e18k

23. 6. 2018 11:09

jdu vařit špagety. a pokochat se pohledem na manželčin hrudník

2 0
možnosti
Foto

pozor, Jiří... nepřevařit;-D

0 0
možnosti
Foto

nojo, ty špagety jsou jako kovbojské laso

0 0
možnosti
DV

D94a37v70i49d 80V35l30k

23. 6. 2018 10:09

KOUZELNÉ!!!!!!!!! za mě teda radši Linguine a Fetucini a hrudník mladé trojky :-D

4 0
možnosti
Foto

Davídku, nudle jako nudle a hrudník jako hrudník, základem je přece horkej plnej voňavej talíř a laskavý slovo, ale to přece víme, žejo...:-)

0 0
možnosti

No, bezva povídání i recept, Marto!:-))

Ač to Italové asi neradi slyší, není vůbec na škodu rozkvedlat žloutky v trochu smetany:-)) Je to super krémové...Ale vím, že to tak nedělají.

Jsou tak lepší i míchaná vejce.

Jó, nejsou pětky jako pětky, že?

4 0
možnosti
Foto

Na špagety "po uhlířsku" už se chystám několik dní. Místo pancetty používám Schwarzwaldskou šunku a místo ovčího sýra parmezán nebo v nejhorším případě eidam. A hlavně nesmí chybět na drobno nakrájený česnek. Prostě taková varianta "po česku".

Až do teď jsem netušila, že "pětky" můžou být i špagety.;-D Marti, ráda odkládám své oči do tvých příběhů. Okouzlila jsi mne svým vtipným nadhledem jako vždy. Užívej léta a dej se zase do kupy.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, oni mají celou škálu špaget, je to od nejjemnějších jedniček směr nahoru jsou silnější a i jiné tvary, pak takové s dírou, jinak špagety po uhlířsku jsem kdysi taky moc ráda dělávala.... ale upřímně - já miluju ty naše jitrnice a jelita, tomu se nic nevyrovná

2 0
možnosti
PB

Hezké, karma. Takže jenom žloutky, jo? Ne celá vejce?

2 0
možnosti
Foto

celá vejce se dávají do klasické carbonary, tahle je speciální, možná tam těch žloutků patří více - já nevím, čím to je, ale tady slepice snášejí vejce výrazně větší než kdekoliv jinde:-)

0 0
možnosti
JS

:) muži do dekoltu odkládají oči dobrovolně a rádi, ženy si občas (nechtíc) odkládají kousek jídla.

Já bych prosila špagetí nášup a dám si ho bez odkládání!

Tebe zdravím do dáli!

P.S.: trošku zvolni, nebo to s Tebou sekne...

8 0
možnosti
SN

:-).......Jano.......letitý vtip! Když si muž pamatuje barvu tvých očí, tak si buď jistá, že máš malá prsa ! R^

9 0
možnosti
Foto

Marti, ještěže jsem ten článek četl při sndíani - jinak bych byl schopen si poslintat klávesnici. Nu a zapíchlé oči "tam nahoře" mám často - očím je tam dobře :) Díky za milé čtení.

2 0
možnosti
Foto

Já děkuju, milý Libore... ideální je horňák s plným taířem dobrého jídla:-)

0 0
možnosti
Foto

To jsou chutě po ránu!;-) Marti, zdravím do dáliR^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jituš, já taky zdravím a objímámV

0 0
možnosti
PH

P80a19v38e50l 73H29e53k

23. 6. 2018 7:18

Po přečtení mám slintavku.

1 0
možnosti
Foto

haha, a z tohoto důvodu nemůžu číst kuchařský knihy, neb jsou neustále oslintané

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy