Diskuse

Zahalit!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak hlavně, Marto, že jsi to zachránila a unikla tak "vendetě":-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, ženský nestřílely, a já od tý doby sebou tahám v kapse či kabelce velmi jemný hedvábný šátek, je dobrej jak na přehození ramen, tak na zaškrcení rány, kdyby mě náhodou někde uštkla nějaká zlá hadice...

1 0
možnosti
Foto

Tak to je povedený;-DMarti, zdravímR^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jituš, no, znáš to, člověk se vždycky k něčemu ne vlastní vinou přimotá, až je z toho celej po--- potetovanej...

0 0
možnosti

Pěkně psané! Potěšilo, pobavilo.Jo, život nás někdy donutí k nečekanému...

2 0
možnosti
Foto

a vůbec není nudný:-)) (ačkoliv bych občas po nějaké jednotvárnosti zatoužila)

0 0
možnosti

někdo dává za tetování hříšné peníze, vy jste ho měla zadarmo

2 0
možnosti
Foto

haha, no právě... ale raději bych ho ani neměla:-)

0 0
možnosti
Foto

Ty noviny pod špagetovými ramínky si nech patentovat . Nevypadaly trochu jako křídla anděla?;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Pavli, tyj si roztomilá. Anděla... to je hezký, ale asi ne, spíše kura domácího:-)

0 0
možnosti
Foto

taková hříšnice-ještě že se z toho kostel nezbořil;-DR^

ale ty otisky na ramenou mohly vypadat zajímavě-taková církevní improvizovaná kérka;-)

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D ač nejsem prudérní, tetování bych si nikdy nenechala, vypadalo by ně mě přinejmenším směšně... ovšem svatou kérku, dočasnou, jsem vlastně měla, žejo:-))

0 0
možnosti
Foto

Marti, v jste byla přímo barvotisková :-)))

2 0
možnosti
Foto

A jak to šlo blbě dolů:-))

0 0
možnosti

Martičko, ouplně s Tebou soucítímV. Já takhle jednou vstoupila do synagogy... ovšem já v kraťasech a tílku bez ramínek...dlužno dodat, že jsem to málem obrátila mezi dveřmi, ale byli jsme pozváni dál Ale ten pocit si naprosto pamatuju. A že Italové jsou na to opravdu cimperlich, na to si pamatuji, před vstupem do katedrály (či Domu?) v Miláně jsem si vázala svetr kolem ramen a stahovala sukni pod kolenaR^

1 0
možnosti
Foto

Mě v Římě vyhodili z kostela kvůli sukni, která by (uznávám, že velmi hraničně) prošla i v práci.;-D

2 0
možnosti
Foto

Marti, určitě ti to moc slušelo :-D

1 0
možnosti
Foto

Slávi, obávám se, že asi moc ne - a samozřejmě jsme po mši na tu zmrzlinu nešli. Místo toho jsem ze sebe loupala svatá slova...

0 0
možnosti
Foto

;-DCo se pamatuju, Italové jsou na nevhodné oblečení v kostele dost cimprlich. Ale to vy budete vědět líp jak já.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ač jsou spíše prezentování jako lehkovážní poletuchové, v dodržování pravidel, obzvláště týkajících se svatostánků, jsou neústupní

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy