Diskuse

Zahalit!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Viď, Šári. Už jsem ale cudná styda...

1 0
možnosti
Foto

Tak na ně, na ty svíčkové báby - i u nás. Svižně napsáno, Marto. Díky. ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Já je mám celkem ráda, jenomže ony jsou v určitých věcech velice až mafiánsky neústupné... a proto to tady tak funguje, že dodržují pravidla

1 0
možnosti
Foto

R^Marti, však on by se pánbůh na rozdíl od těch babiček neurazil:-)

Užij si krásné léto:-)

2 0
možnosti
Foto

Však vím, že ne... jenomže tohle je tady takhle holt dané, a ne každá babička přimhouří přísné oko... tady v tomto případě asi žádná... ani dědečkové ne...

0 0
možnosti
MV

Marta santa! Krásný prázdniny preju a nám dostatek tveho psaní.

1 0
možnosti
Foto

Ciao Marco! Děkuju, pro mě jsou prázdniny úplně stejné jako podzim či zima, čili nic nového pod italským sluncem, jen výrazně tepleji. Hlavně nám všem dostatek tvého psaní! je mi potěšením, ciaoV

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy