Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ja nehudram, protoze kdyz mi to politici dovoli jezdim z domova domu. A tak si vozime to co nam chutna vic z jednoho domova do toho druheho. Z toho jednoho hlavne tvrdy tvaroh a spekacky. Z toho druheho vse ostatni.

1 0
možnosti
Foto

To je fajn shrnuté:-)))

0 0
možnosti

Povídejte mi...;-);-);-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně... modří již vědí.... máme to stejně.... V

0 0
možnosti
Foto

Kdybyste viděla, jak já prskám, když někde ve vesnickém krámku mají jen bílé rohlíky (které nejím) a celý chleba (který nestačím sníst před ztvrdnutím).;-D

2 0
možnosti

Rohliky? Ty jeste v CR existuji? Ty jsem videl naposledy nekdy v padesatych letech.

1 0
možnosti

R^V Snad ještě bramborák, ovocné knedlíky...

Vzpomněl jsem si na židovský vtip, kde je téma vyhroceno ad absurdum:

V košer restauraci se zeptá číšník hosta: "Je něco v pořádku, pane?"

1 0
možnosti
Foto

Ahaha, tak ten neznám... ano, bramborák, ovocné knedlíky i pohádka mládí krupicová kaše (já ji opravdu milovala hlavně ze školní jídelny, řídkou, politou ředěným máslem a sypanou hořkým kakaem smíchaným s práškovým cukrem - asi ve mě evokuje fajn dětství)

0 0
možnosti

J79i53r23i 53H74l16a30v45a

3. 8. 2021 21:24

Rozumim. Krasne a vtipne popsano.

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že si rozumíme, milý Jiří V

0 0
možnosti

Hezké počtení po televizních zprávách plných kovidu a voleb.

Ale nehudrám. Když si na netu přečtu jen jeden článek co za to stojí, je to prima.

1 0
možnosti
Foto

Díky, Vladimíre, to víte, nejsem hlava pomazaná, abych odborně diskutovala o politice, a už mi ty debaty připadají takové jalové... protože žití samotný je vlastně báječný, jen se nenechat otrávit (a někdy eliminovat to, co můžeme sami ovlivnit) V

0 0
možnosti
Foto

Tak se těším na další knihu do sbírky, Marti:-)V

A 17.srpna mi začne kampaň na knihu, drž palce.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Šári, to se ví, držím palečky, ať to frčí na kolotoči!!!!

1 0
možnosti
Foto

Chleba, kremžská hořčice, Fidorky, bůčková paštika, paštika z uzeného masa, kmín. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Slávi, nojo, Fidorky, na ty jsem zapomněla. Taky Kavenky a Lískooříškové oplatky Opavia. Kdysi jsem toužila po Studentské pečeti, ale s tou je konec. Nějaký chytrý hňup šetří na receptuře a Studentská pečeť by se mohla jmenovat Blátivé mazlavé cosi...nevadí, těch dobrých nezkažených dobrot zbývá ještě dost....V

1 0
možnosti
Foto

Krásné, hruskovy frgal, točené pod sluncem... a.....a....R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Soničko, hruškový frgál je pro mě ten nejlepší... a točené a dobře uleželý utopenec... vše pod českou oblohou....něco jako prosecco a pizza vytažená z pece pod italskou oblohou... jak je na světě krásně, že....

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy