Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

monthy70

5. 12. 2010 14:19
S Vámi se člověk opravdu nenudí

Lituji, že jsem u toho nebyl. Protože vidět, jak lovíte eura s podobných míst, musí být zážitek. Mimohodem, peněženku bych si měl taky pořídit a nejen na drobné. veškerou hotovost nosím v zadní kapse kalhot a občas se to lovení mincí a bankovek nezadá s vaší prohlídkou plavek.

Přeju hezkého Mikuláše (i když v Itálii asi nechodí) a držím palce v blogerce roku. Bude ve správných rukách

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

7. 12. 2010 21:57
Re: S Vámi se člověk opravdu nenudí

Moc děkuju... no, s tou blogerkou roku to asi nebude až tak žhavý, možná si tím vítězným křišťálovým těžítkem bude pod stromečkem rozlouskávat oříšky Klára Mandausovic:-), ale stejně děkuju moc. Jinak Mikuláš tady opravdu nechodi, tak každý rok předstírám, že něco nechal na balkóně. Letos s pomocí jedné skvělé kamarádky nechal Mikuláš své balíčky v opušteném klášteře v horách...kam se hrabe čert:-)) Mějte se hezky a díky, Marta

0 0
možnosti
S

scabies

4. 12. 2010 21:02
vy jste chot

toho umasteneho ptaka, milovanika ropnych katastrof a skladek? Uprimnou soustrast ;-(

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

4. 12. 2010 22:08
Re: vy jste chot

Tolik manželů na jednu choť... ale jděte.... ačkoliv vzhledem k neexistenci Mikuláše v Itálii plním funkci tři v jednom (čert, anděl i Mikuláš), takže jsem naprosto multifukční ideální choť... no nemáte ze mě radost?... hm, asi ne... hm, tak buďte rád, že mě nemáte...;-)

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

4. 12. 2010 10:46
Ahoj Marto,

píšeš opravdu moc hezky. Pročítám se zpožděním Tvé články, které mi unikly a moc se bavím, držím palce v soutěži.R^:-)Jitka Gotterová

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

4. 12. 2010 21:55
Re: Ahoj Marto,

Jitko, moc děkuju, to je od Tebe milé. Třeba se sejdeme na nějakém blogerském srazu (na ten prosincový určitě nedorazím, tak snad příště):-) Měj se fajn a díky, Marta

0 0
možnosti
LT

lenkati

4. 12. 2010 7:07
....

Tak ten konec jsem nečekala! V7borné :D

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

4. 12. 2010 21:54
Re: ....

Děkuju, děkuju...no, jsou i horší konce... jeden z těch drsnějších konců jsem popsala v Martýriu svaté Marty (nutno dočíst do posledního slova poslední věty)...;-)

0 0
možnosti
JH

Jana_61

4. 12. 2010 2:53
:))

Tak to je sprint před cílovou páskou! Tu blogerku roku Vám, Marto, přeju :-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

4. 12. 2010 21:52
Re: :))

Děkuju, Jani, ale v cíli ještě nejsme ani jedna ze seznamu... ale těší mě, že mám vedle sebe Kláru Mandausovou, ta kočka prostě píše báječně....

0 0
možnosti
MM

Monty M.

4. 12. 2010 1:08
No pani...:)

Vy mate teda prihody ;-D Myslim, ze zmrzlinare to vazne pekne probralo! Moc hezky napsany! Diky za rozveseleni!! :-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

4. 12. 2010 21:49
Re: No pani...:)

Michale, to jsou jenom drobné střípky z mého poklidného žití, realita bývá mnohonásobně hutnější...a děkuju moc;-)

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

3. 12. 2010 20:24
Já se chci taky...

...podívat na reklamu ;-DR^ Strážníčku...Ty jsi to věděla, že je průhledná, známe ;-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

4. 12. 2010 21:47
Re: Já se chci taky...

... byla jenom průsvitná, kdyby byla průhledná, to by se asi hošík tolik nesmál...;-) (a huš huš, čertíku pokušiteli)

0 0
možnosti
ID

dai

3. 12. 2010 20:22
To je

boží;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

4. 12. 2010 21:45
Re: To je

to je moje realita...běžná...;-)

0 0
možnosti
AR

Don don

3. 12. 2010 19:13
no

jo.... Dlouho jsem Vás neviděl. Ale je to možné také tím, že mi odešel harddisk a několik dní mi trvalo zprovoznění. Každopádně, na Vás se vždycky těšímV  To srdce před manželem schovejte, ju?

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

4. 12. 2010 21:43
Re: no

...nám odešel notebook, takže tady bývá boj o jedno pc... ještě aby odešel hardisk, být off-line...to by bylo... no, to by ale bylo celkem fajn:-))..

...a děkuju za V, jasně že manžel netuší...;-)...ráda jsem Vás opět viděla;-)

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

3. 12. 2010 18:26
Pěkné

:-)

Právě jsem si vzpomněl na ten tyrolský špek, a dostal jsem hlad. Pro ten špek si budu muset někdy zajet...

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

4. 12. 2010 21:38
Re: Pěkné

teď jsem ho dobaštila... ale mám chuť na pořádnýho českýho utopence...chjo...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy