Diskuse

No... a co?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^Díky za dnešní krásné ránoV

2 0
možnosti
Foto

A já děkuju za dnešní krásnej večer při reakci na příspěvek, Liduško, díky

0 0
možnosti
JS

R^R^VVMarti, Ty duše milá a dobrá, laskavost z Tebe tryská každou Tvou buňkou, takže skutečně můžeš s klidným svědomím mávnout rukou a říci "No a co..."

Mám Tě rádaV

1 0
možnosti
Foto

Janičko, to z Tebe tryská přímo motorovou pilou Tvá láska a pochopení. Jsi nádherná baba a Tvůj muž je úžasnej. Oba. Objímám a líbám na dálkuV

1 0
možnosti
Foto

Marto, při ranním kafíčku jsem přesně tohle potřebovala. Fajn čtení, a tak jsem se do toho ponořila, že jsem tu pusu špulila taky;-DMoc Tě zdravímR^

2 0
možnosti
Foto

Jituš, děkuju Ti a moc ráda jsem Tě poznala na srazu osobně, jsi nesmírně sympatická osůbka. Krásné léto, ahoj!

0 0
možnosti
Foto

Paráda, krásné čtení, Marti, jako bych vedle té kasy mlčela s Vámi...

A k tomu - máte můj obdiv za odvahu pustit se do tak velké životní změny a žít úplně jinde. Vůbec nevím, co by se mnou ta neslavná jazyková bariéra udělala :-(. Asi by mne to zcela skolilo.

1 0
možnosti
Foto

VJani, já jen po dlooouhém váhání následovala muže, v mých 40 letech a s dvěmi malými dětmi, bez znalosti jazyka... neskolilo, nýbrž posílilo. Leč kořeny tu nezapustím, a věřím v budoucnu v návrat zpátky tam, kde ty kořeny opravdu mám... takže zatím žiju a pletu se a užívám si a zlobím se a těším se atd.atd.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy